právník/právnička v odboru územního rozvoje [Czech Republic]


 

Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje dne 29. června 2023 v souladu s § 7 zákona
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění

pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) výběrové řízení na obsazení pracovního místa
úředníka/úřednice

právník / právnička
v odboru územního rozvoje Magistrátu hlavního města Prahy

(kód 1054)

Sjednaný druh práce: právník / právnička
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1 12, struktura platu: základní plat
ve 12. PT (27.250 Kč až 40.120 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době (do výše
20.060), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků

Stručná náplň práce

  • rozhodování o mimořádných opravných prostředcích v působnosti hlavního města Prahy v rámci
odboru
  • vyřizování právní agendy z oblasti stavebního, obchodního, správního a občanského práva
(v přenesené i samostatné působnosti)
  • sledování platné legislativy i novelizace právních předpisů a zajišťování jejich implementace do
praxe
  • vypracovávání právních analýz v problematice územního plánování
  • podílení se na činnostech souvisejících s pořizováním územního plánu hl. města Prahy
  • podílení se na zajišťování smluv o spolupráci, resp. plánovacích smluv dle stavebního zákona
v samostatné působnosti
  • vedení řízení dle § 142 správního řádu
  • podávání informací o řízeních dle § 70 odst. 2 zákona č.114/92 Sb., o ochraně přírody a krajiny
  • vedení řízení o uplatňování nároku na náhradu škody podle z. č.82/1988 Sb.,
  • zajišťování komunikace s MMR
  • zpracovávání vyjádření příslušnému správnímu soudu k žalobám
  • zastupování hl. města Prahy u správního soudu (Městského soudu v Praze)
  • spolupráce na přípravě kasačních stížností proti rozsudkům Městského soudu v Praze
  • řešení stížností a petic adresovaných odboru
  • podílení se na veřejných zakázkách a uzavírání smluvních vztahů v rámci odboru
  • vyřizování žádostí o informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
  • vedení evidence soudních sporů

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících

a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá

český jazyk
c) plná svéprávnost
d) bezúhonnost2

Požadované vzdělání

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo nebo právo a právní
věda

Další požadavky

  • zkušenosti z praxe
  • znalost stavebního zákona
  • znalost práce na PC (MS Office)

Osobnostní předpoklady

  • komunikační dovednosti včetně vyjadřovacích schopností v písemném projevu
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • zodpovědný a aktivní přístup k plnění úkolů

Výhodou

  • zájem o stavební právo a územní plánování
  • zkušenosti z praxe v oblasti stavebního práva, územního plánování, občanského zákoníku,

správního řádu či plánovacích smluv

Nabízíme

  • pružnou pracovní dobu
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
  • příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost čerpání benefitů v systému Cafeteria (např. na vzdělávání, kulturní a sportovní vyžití,
rekreaci, nákup knih apod.)
  • podporu profesního i osobního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání
  • možnost využití programu mentoringu a koučinku
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života
  • možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců, letní tábor a kulturně-vzdělávací akce
pro děti zaměstnanců v době krátkodobých prázdnin
  • pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností


Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete na
našich kariérních stránkách.


Způsob podání přihlášky do výběrového řízení

Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3 k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o
úřednících, jsou:

  • jméno, příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • datum a podpis.

(Pro podání přihlášky lze využít formulář, který naleznete níže.)

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících, nutno připojit:

1. životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných
znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správního řízení

2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii), u cizích
státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ;
pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením

3. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání4

K přihlášce dále uchazeč/ka připojí:

  • motivační dopis (v rozsahu 1–2 strany formátu A4).

Přihlášku s požadovanými doklady a motivačním dopisem v uzavřené obálce je nutno podat tak, aby ji
vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 28. července 2023 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy,
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.

Na obálku prosím uveďte:
NEOTEVÍRAT – výběrové řízení
právník/právnička/UZR/1054/VR131/23/K
Hlavní město Praha – Magistrát hlavního města Prahy
odbor personální
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1

Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky. U požadovaných
příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou
doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel
obdržel ve výše uvedeném termínu do datové schránky hlavního města Prahy: 48ia97h. Do předmětu
v datové zprávě prosím uveďte: odboru personálnímu-NEOTEVÍRAT-výběrové řízení-
právník/právnička/UZR/1054/VR131/23/K.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
nebo nevybrat žádného uchazeče.



Ing. Martin Kubelka, Ph.D.
ředitel Magistrátu hlavního města Prahy

Sponsored Ads


 

.
Previous Post Next Post

نموذج الاتصال