Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje dne 29. června 2023 v souladu s § 7 zákona
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění
úředníka/úřednice
právník / právnička
v odboru územního rozvoje Magistrátu hlavního města Prahy
(kód 1054)
Sjednaný druh práce: právník / právnička
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1 12, struktura platu: základní plat
ve 12. PT (27.250 Kč až 40.120 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době (do výše
20.060), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
Stručná náplň práce
- rozhodování o mimořádných opravných prostředcích v působnosti hlavního města Prahy v rámci
- vyřizování právní agendy z oblasti stavebního, obchodního, správního a občanského práva
- sledování platné legislativy i novelizace právních předpisů a zajišťování jejich implementace do
- vypracovávání právních analýz v problematice územního plánování
- podílení se na činnostech souvisejících s pořizováním územního plánu hl. města Prahy
- podílení se na zajišťování smluv o spolupráci, resp. plánovacích smluv dle stavebního zákona
- vedení řízení dle § 142 správního řádu
- podávání informací o řízeních dle § 70 odst. 2 zákona č.114/92 Sb., o ochraně přírody a krajiny
- vedení řízení o uplatňování nároku na náhradu škody podle z. č.82/1988 Sb.,
- zajišťování komunikace s MMR
- zpracovávání vyjádření příslušnému správnímu soudu k žalobám
- zastupování hl. města Prahy u správního soudu (Městského soudu v Praze)
- spolupráce na přípravě kasačních stížností proti rozsudkům Městského soudu v Praze
- řešení stížností a petic adresovaných odboru
- podílení se na veřejných zakázkách a uzavírání smluvních vztahů v rámci odboru
- vyřizování žádostí o informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
- vedení evidence soudních sporů
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá
český jazyk
c) plná svéprávnost
d) bezúhonnost2
Požadované vzdělání
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo nebo právo a právní
Další požadavky
- zkušenosti z praxe
- znalost stavebního zákona
- znalost práce na PC (MS Office)
Osobnostní předpoklady
- komunikační dovednosti včetně vyjadřovacích schopností v písemném projevu
- schopnost samostatné i týmové práce
- zodpovědný a aktivní přístup k plnění úkolů
Výhodou
- zájem o stavební právo a územní plánování
- zkušenosti z praxe v oblasti stavebního práva, územního plánování, občanského zákoníku,
správního řádu či plánovacích smluv
Nabízíme
- pružnou pracovní dobu
- po zapracování možnost občasné práce z domova
- 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
- příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost čerpání benefitů v systému Cafeteria (např. na vzdělávání, kulturní a sportovní vyžití,
- podporu profesního i osobního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání
- možnost využití programu mentoringu a koučinku
- podporu slaďování pracovního a rodinného života
- možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců, letní tábor a kulturně-vzdělávací akce
- pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete na
našich kariérních stránkách.
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3 k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o
úřednících, jsou:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
- datum a podpis.
(Pro podání přihlášky lze využít formulář, který naleznete níže.)
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících, nutno připojit:
1. životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných
znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správního řízení
2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii), u cizích
státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ;
pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
3. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání4
K přihlášce dále uchazeč/ka připojí:
- motivační dopis (v rozsahu 1–2 strany formátu A4).
Přihlášku s požadovanými doklady a motivačním dopisem v uzavřené obálce je nutno podat tak, aby ji
vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 28. července 2023 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy,
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.
Na obálku prosím uveďte:
NEOTEVÍRAT – výběrové řízení
právník/právnička/UZR/1054/VR131/23/K
Hlavní město Praha – Magistrát hlavního města Prahy
odbor personální
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1
Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky. U požadovaných
příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou
doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel
obdržel ve výše uvedeném termínu do datové schránky hlavního města Prahy: 48ia97h. Do předmětu
v datové zprávě prosím uveďte: odboru personálnímu-NEOTEVÍRAT-výběrové řízení-
právník/právnička/UZR/1054/VR131/23/K.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
nebo nevybrat žádného uchazeče.
Ing. Martin Kubelka, Ph.D.
ředitel Magistrátu hlavního města Prahy